Kampania Must Be Moët & Chandon

Kampania Must Be Moët & Chandon 1024 512 Moët Hennessy Polska

9 czerwca Moët & Chandon ogłosił nową kampanię promocyjną „Must Be”. Kampania, jest początkiem nowej platformy komunikacyjnej dla Maison i skupia się na chwilach, które zostają w pamięci do końca życia. Tych, w których nie może zabraknąć celebracji butelką Moët & Chandon.

 

Moët & Chandon zawsze był częścią najbardziej niesamowitych, pięknych i niezapomnianych chwil życia. Nowa kampania „Must Be” zwraca uwagę na te chwile pełne wzmożonych emocji – narodziny dziecka, pierwsze spotkanie, sukcesy zawodowe – uczcone z butelką szampana Moët & Chandon.

Reżyserowany przez wielokrotnie nagradzanego francuskiego reżysera Emmanuela Cossu – twórcę m.in. kampanii Miss Dior z Natalie Portman – film „Must Be” przeplata losy bohaterów, definiujących i niezapomnianych momentów: przyszłego ojca biegnącego by ujrzeć nowo narodzone dziecko, młoda baletnica wkraczająca na scenę po raz pierwszy, kobieta-astronauta, która tworzy nową historię podbojów kosmicznych, gdy szykuje się do lądowania na Marsie. Wszystkie postaci mają istotne powody, by świętować ten moment, „Must Be” z Moët & Chandon – którego butelka jest otwierana co sekundę na całym świecie!