Miuosh nowym ambasadorem Hennessy

Miuosh nowym ambasadorem Hennessy 1000 667 Moët Hennessy Polska

Hennessy od lat współpracuje z muzykami na całym świecie. Ambasadorem kolejnej odsłony kampanii Never Stop. Never Settle. został polski raper i producent muzyczny – Miuosh.

Artyści związani z marką Hennessy odznaczają się charakterystycznymi cechami, takimi jak wytrwałość, wolność, odwaga, autentyczność i niezależność. Wszystkie te wartości są odzwierciedlone w manifeście Never Stop. Never Settle.

To, co przed nami, jest tylko początkiem.
Za każdy zdobyty szczyt
i za każdy następny.
Za to, by nigdy się nie zatrzymać
i nigdy nie powiedzieć dość.
Za Hennessy.
Never Stop. Never Settle.


Fragment manifestu Hennessy

Manifest określa wewnętrzną potrzebę mierzenia się z samym sobą, bycia coraz lepszym. Motywuje, by ciągle iść do przodu, by nie ustawać w dążeniu do osiągnięcia celu, do pokonywania własnych zahamowań.

Dzięki najnowszej odsłonie kampanii poznajemy świat Miuosha, którego historia zaczyna się w rodzinnym mieście – Katowicach. Na zdjęciach autorstwa Pawła Fabjańskiego odkrywamy środowisko artysty –  jego miasto, jego życie. Opowieść, którą prezentuje marka Hennessy i Miuosh przybliża wartości, które reprezentuje motto Never Stop. Never Settle.

Miuosh pierwsze muzyczne kroki stawiał w 2001 roku, a pierwszy legalny album wydał w 2006 roku. Mimo wielu przeciwności, uparcie dążył do celu, a jego wytrwałość została doceniona w 2012 roku. Wtedy jego druga solowa produkcja Prosto przed siebie okryła się złotem i platyną, trafiła również na 2. miejsce zestawienia OLiS. Natomiast status złotej płyty uzyskał wydany rok wcześniej album Piąta strona świata. Dziś Miuosh ma na swoim koncie piętnaście albumów, z których pięć znalazło się na podium oficjalnej listy sprzedaży detalicznej polskiego Związku Producentów Audio-Video.

Hennessy – historia marki koniaku nr 1 na świecie zaczęła się w 1765 roku, gdy irlandzki kapitan Richard Hennessy osiadł w Cognac na południu Francji i z pasją podjął produkcję destylatów z wina zwanych przez Francuzów eaux-de-vie – woda życia. Dzięki doskonaleniu tradycyjnych receptur, mistrzowskiej kompozycji i wyjątkowej jakości winogron Ugni Blanc z tego regionu, powstał najsławniejszy koniak świata. W ponad 250 lat od swych narodzin Hennessy jest serwowany w barach i klubach w ponad 100 krajach świata inspirując kulturę i sztukę, współpracując z wyznaczającymi trendy artystami, jak ikony sceny hip-hopowej Nas i Kanye West, słynny artysta street artu Shepard Fairey i wielu innych.  Miuosh to drugi polski artysta, który został ambasadorem Hennessy. Pierwszym był O.S.T.R.  w 2017 roku.